// SÉ EL QUE VULL! //

Una necessitat: ESTIMAR
Un projecte: DONAR-ME
Un desig: LLIBERTAT
Una opció: AVANÇAR
Una raó: VIURE!

dimarts, 29 de desembre del 2009

SÍNTESI

VALORACIÓ DE LA MEVA EXPERIÈNCIA EN RELACIÓ AMB LA CREACIÓ I EL MANTENIMENT DEL MEU BLOG

Primerament, vull mencionar que el fet de crear i treballar en el meu propi bloc ha estat una experiència completament innovadora, ja que mai havia utilitzat aquest recurs informàtic.
Els diferents aspectes i tasques realitzades han estat molt positives pel meu currículum, ja que m’han aportat una manera diferent de treballar, ensenyant-me nous recursos informàtics tan per a realitzar treballs en grup com de forma individual.
El fet d'estar en contacte amb les noves tecnologies m'ha permès conèixer molts progemes anteriorment desconeguts per mi, com són:el GOOGLE DOCS, SLIDEBOOM, SLIDESHARE, CMAPTOOLS,... de la mateixa manera que m'ha ajudat a conèixer la manera de realitzar grabacions de so, de vídeo, conèixer diferents programes de tractament d'imatge, i també està més al dia sobre diferents qüestions sobre temes com són la Web 2.0, els Projectes Telemàtics i les WebQuest, entre d'altres.

Per altra banda, la utilització d'aquests recursos, també m'ha aportat certes estones d'angoixa i mals de cap, ja que en algunes ocasions, m'ha costat molta estona de treball assolir l'activitat proposada a classe.

Finalment, només em queda dir, que encara que em queda molt per aprendre, ja he aconseguit pujar un esglaó més en el coneixement de les TIC.

Les dues intervencions més significatives han estat:

- El comentari sobre els "tòpics" en relació amb els mitjans de comunicació de masses.

He escollit aquesta activitat perquè em va semblar molt interessant fer un anàlisi i aprofundir en cadascun dels tòpics, i perquè va ser un repte per a mi poder trobar el vertader significat de cadascun d'ells. A més a més, tot i semblar una activitat senzilla de realitzar, a mi em va portar molta estona de feina.
- L'anàlisi d'un anunci publicitari

Vaig realitzar l'anàlisi de l'anunci de la Marató de TV3, perquè des del primer moment que el vaig veure, em va captivar el seu missatge sobre l'amistat i la solidaritat. La tendresa i la felicitat del ximpanzè compartint el seu premi amb el company més feble i limitat el vaig veure com un acte de grandesa que molts cops els humans no som capaços de realitzar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada