// SÉ EL QUE VULL! //

Una necessitat: ESTIMAR
Un projecte: DONAR-ME
Un desig: LLIBERTAT
Una opció: AVANÇAR
Una raó: VIURE!

dimecres, 9 de desembre del 2009

QUINZÈ DIA DE SEMINARI 04/12/09

DESCRIPCIÓ:

A la sessió de seminari de divendres vam realitzar vàries tasques. En primer lloc, vam organitzar les diferents coses de menjar que ha de portar cadascú de nosaltres per la festa que organitzarem el dia 18 de desembre, l’última sessió de seminari.
Posteriorment, hem parlat sobre el significat que tenien les espelmes que hi ha a l’entrada de la facultat. Aquestes simbolitzen el calendari d’advent. Durant les quatre últimes setmanes abans d’arribar Nadal, cada setmana se n’encén una, fins que arriba el Nadal.
Un cop hem acabat de comentar aquests dos aspectes, hem començat a comentar les revistes educatives. Concretament, avui han exposat la Sara i la Irene.
En primer lloc, la Irene ha exposat la seva revista titulada “Perspectiva Escolar”. Aquesta ja havia estat comentada pel Cristian anteriorment. Aquesta es va començar a publicar l'any 1974, està escrita en català, té una periodicitat mensual i té un cost individual de 6,90euros i anual de 61euros i es divideix en diversos apartats com són: educació pel canvi personal i social, aprendre durant tota la vida, Mares, enllaç i procés d’acollida de les persones immigrants, Bibliografia, Escola , Poesia i joves, Mirades (experiències del personal docent) i finalment Cartellera (premis).
El debat que ens va proposar la Irene va ser sobre quines qualitats pensavem quines han de ser les qualitats dels mestres que es dediquen a treballa als hospitals.
A continuación, la Sara Olmo ens ha presentat la seva revista “Infància i aprenentatge, revista per l’estudi de l’ensenyament i el desenvolupament. Aquesta revista es va començar a publica l’any 1977 , s’edita en castellà i anglès i té una periodicitat trimestral.
Aquesta revista es divideix en diversos apartats, aquests són:
• “La lectura de material ilustrado: resultados de una intervención con madres y niños pequeños de nivel socioeconòmico bajo”
• “Comprensión de la mente y habilidades comunicativas en niños rechazados por sus iguales”
• “La investigación sobre la enseñanza y aprendizaje de la lectura inicial: revisión y clasificación”
• “La productividad de la morfología verbal a los dos años de edad”
• “Estereotipias motoras, ¿un modo de acomodarse a la actividad?: un estudio comparativo entre niños con distintas alteraciones del desarrollo”
• “La experiencia de la paternidad y maternidad: anàlisis del discurso de las creencias sobre la crianza y el cuidado infantil”
• “Dos nuevas pruebas de Memoria Operativa de Anáforas”
• “Evaluadores del año 2008”
• “Normas para los autores”
Finalment, hem acabat de parlar sobre la jornada de pràctiques a una escola amb un alumne/a de 3r curs.


RELEXIÓ:

La sessió de divendres no va ser tan interessant com la del dimecres, ja que en aquesta ocasió una de les revistes exposades ja havia estat comentada anteriorment. A part d’això, la resta d’activitats han estat força interessants i hem tingut l’oportunitat d’acabar d’escoltar i valorar les experiències que hem tingut cadascú de nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada