// SÉ EL QUE VULL! //

Una necessitat: ESTIMAR
Un projecte: DONAR-ME
Un desig: LLIBERTAT
Una opció: AVANÇAR
Una raó: VIURE!

dimecres, 21 d’octubre del 2009

UN MESTRE DE PRIMÀRIA QUE RECORDO MOLT

Quan estudiava la primària, concretament quan estava cursant el cicle superior, es a dir, els cursos acadèmics corresponents a 5è i 6è, vaig tenir a un dels millors mestres de la meva vida. Ja sé que sona molt tòpic, però és veritat. Es deia mestre Antonio, i ens impartia l'assignatura de naturals.
Era una persona que et feia viure les classes, cadascuna d'elles era diferent, innovadora,...
En les classes, alternava la teoria amb la pràctica, i normalment et sorprenia amb una activitat diferent.
Alguns dels moments de classe que més recordo són:
Quan vam estudiar la sang. Aquell dia vam anar al laboratori i ens vam punxar el dit per tal d'analitzar la nostra pròpia. Recordo que hi havia gent que no es va voler punxar per por a les agulles i per fàstic a la sang. A mi, però, tot i que tinc bastant de respecte a les agulles, hem vaig punxar el dit, perquè aquella activitat d'analitzar la nostra pròpia sang, m'entussiasmava.
Un altre dia, quan estavem estudiant les roques i els fòssils, ens va sorprendre amb tot un seguit de fòssils seus, preciosos. Entre ells hi havia amonites, belemnites, una tortuga, un peix,... però el millor de tots, va ser la part del cap d'un cocodril.
Una altra classe molt divertida, va ser quan estudiavem els animals. Aquell dia ens va fer un petit ensurt, però es va guanyar, com gairebé sempre, la nostra total atenció. Ens va portar una serp que estava en formol, un eriçó i uns quants escorpins del país, dins d'un pot de vidre. Aquests objectes, eren del laboratori del centre, però no els havíem vist mai. Aquella classe de naturals va ser fantàstica.
En fi, com aquestes classes, moltíssimes més, però que ara no hem vénen a la ment. El que sí que puc dir amb molt orgull, és que el mestre Antonio sempre estarà a la meva, i segurament, a la de molts companys del meu curs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada