DESCRIPCIÓ:
En aquest segon dia de seminari, la Lluïsa ens va comentar que Blanquerna oferia uns cursos d'anglès per a les persones que els necessitin i què també hi havia les anomenades aules d'autoaprenentatge.
Després, ens va fer saber que realitzaríem entrevistes individuals, i ens va dir els dies, per tal que nosaltres escollíssim els horaris en els quals les voliem dur a terme i seguidament ens va repetir les hores de cadascú per si no havia quedat del tot clar.
Finalment, vam llegir un article molt interessant que tractava sobre la disciplina, concretament a l'escola, on es mencionava que cap extrem era bo, ni ser molt estrictes amb els alumnes, ni ser molt dolços.
REFLEXIÓ:
En primer lloc, penso que fer-nos entrevistes individuals a cadascú està molt bé, perquè et permet fomentar la relació alumne-professor.
Pel què fa al qüestionari, penso què és un bon mètode per conèixer millor els nostres pensaments, les nostres inquietuds i per coneixèr-nos millor en general.
Finalment, penso que l'article que hem llegit ha estat molt interessant, i ens ha permès debatre molt i arribar a una bona conclusió: cap extrem és bo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada